Za poslednjih osam godina Caribrod je usedmostručio broj onih koji ga posete. Uz podatak da ga je samo za ovogodišnju „Caribrodsku šušenicu“, posetilo 12.000 ljudi, eto lepog motiva za još jedno predstavljanje Sporsko turističkog centra „Caribrod“ na 41. Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu.
Ovoga puta Caribrod se „smestio“ u halu IV zajedno sa Babušnicom i Belom Palankom.
Za sladokusce Caribrod se predstavio caribrodskom šušenicom, staroplaninskim sirom i kačkavaljem, ajvarom, džemovima i sokovima od šumskog voća, za avanturiste, sedmim „MTB maratonom“ i kanjonom Jerme, a za one koji nisu skloni uzbuđenjima, udobnim planinskom i seoskim kućama i turističkim domaćinstvima.
Kroz Smilovska jezera, Peterlaške pećine, Senokos, Poganovo, Vidlič, padine Stare, Greben i Vlaške planine i Poganovski manastir, Caribrod se predstavio i kao grad u prelepom prirodnom i istorijskom okruženju iz davnina.
Predstavio se i kao grad sa bogatim ugostiteljskim iskustvom, koji je sa 43 kafane bio čuven još u 19. veku, i kao grad sa dosta novih manifestacija, koje privalače nove goste, koje pak kao i svoje kafane Caribrod zna da poštuje.
To osećaju i poštuju i gosti i namernici, jer da nije tako ne bi svakog dana vikenda bilo berem po 500 turista iz Bugarske, i ne bi sve veći prihod od turizma bio najsigurnija stavka u budžetu opštine Dimitrovgrad, a Boga mi i u kućnim budžetima mnogih Caribrođana.
Slobodan Aleksić, Beograd
Foto; Petar Aleksić