a
 

Svečana akademija povodom 75 godina postojanja Gimnazije u Bosilegradu u prisustvu ministara prosvete Srbije i Bugarske

   Ministar prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Mladen Šarčević  posetio je danas Gimnaziju u Bosilegradu, koja obeležava 75 godina postojanja. Tom prilikom ministar  je razgovarao i sa potpredsednicom Vlade Republike Bugarske i ministarkom obrazovanja i nauke Maglenom Kunevom.  Saradnja u oblasti obrazovanja i nauke, kao i razmena iskustava iz oblasti reforme obrazovanja bile su teme sastanka.

   „Drago mi je što je jubilej 75 godina Gimnazije povod da se sastanemo i razgovaramo o načinima unapređenja saradnje“, naveo je Šarčević . Predstavljajući planove i reformu obrazovnog i naučnog sistema, ministar je rekao da bi za Srbiju od velikog značaja  moglo da bude iskustvo Bugarske u procesu reforme, kao zemlje članice Evropske unije.

   Potpredsednica Vlade Kuneva je predložila da se potpiše sporazum u oblasti obrazovanja i nauke, kako bi saradnja između dve zemlje bila što konkretnija. Ona je istakla da je njen kabinet voljan da na svaki način pomogne Srbiji u procesu reforme obrazovanja i naglasila da je to veoma zahtevan put.

   „Nama je trebalo deset godina da dođemo do konsenzusa o zakonima u oblasti obrazovanja i nauke, ali zato danas možemo reći da imamo najbolja sistemska rešenja“, navela je  Kuneva.

86

   Ministar Šarčević i ministarka obrazovanja i nauke Kuneva u Centru za kulturu prisustvovali su i Svečanoj akademiji povodom jubileja Gimnazije.

   „Zadovoljstvo mi je što sam danas ovde sa koleginicom iz Bugarske. Video sam dobru školu, sjajne učenike. Trudićemo se da poboljšamo kvalitet obrazovanja“, rekao je ministar, obraćajući se prisutnima na Svečanoj akademiji.

   Direktor škole Anton Tončev  pozdravio je sve prisutne i predstavio  rezultate rada, kao i istorijat škole.

   Gimnazija u Bosilegradu je opšteg tipa, koju pohađa 204 učenika. Od školske 2014/2015. godine u Gimnaziji nastava se izvodi i na maternjem bugarskom jeziku.

Izvor i foto: Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja

Napisao/la
Bez komentara

Ostavi komentar