„STC Caribrod“ predstavio bogatu turističku ponudu opštine Dimitrovgrad na „Beogradskom manifestu“

Od 25. do 27. maja u prestonici Srbije održan je četvrti po redu festival manifestacija i destinacija „Beogradski manifest 2018“. Tokom tri dana trajanja ove turističke manifestacije svoju ponudu je predstavilo preko 65 turističkih organizacija iz zemlje i inostranstva, među kojima i „Sportsko turistički centar Caribrod“ iz Dimitrovgrada, dok je 10 festivalskih zona i 5 programskih bina na Kalemegdanu posetilo preko 130.000 ljudi.

Dejan Cvetkov, analitičar za promociju turističke ponude pri Ustanovi za sport i turizam „Sportsko turistički centar Caribrod“ rekao je za FAR da je posetiocima predstavljen bogat sadržaj sa raznovrsnom turističkom ponudom opštine Dimitrovgrad.

„U okviru festivala mi smo kao učesnici i izlagači imali svoj štand „Pagoda“ na Kalemgdanu. Tokom trajanja manifesta predstavili smo kulturne i prirodne vrednosti opštine Dimitrovgrad, kao i nadolazeće tradicionalne manifestacije poput Beershop festa, MTB maratona i Dani Caribrodske šušenice. Posetioci našeg štanda mogli su da vide i virtualne 3D ture Petrlaške pećine i tri najreprezentativnija ugostiteljska objekta u gradu – restorani Kapica, Hepi i Poganovki manastir, a isto tako mogli su da pogledaju i promo film posvećen biciklističkom maratonu od prošle godine.

U sklopu naših aktivnosti delili smo brošure, letke, flajere sa turističkom ponudom opštine. Zainteresovani turisti mogli su da degustiraju tradicionalne mlečne i mesne proizvode dimitrovgradskog kraja, poput staroplaninskog kačkavalja mešanca i šušenice, a takođe mogli su da probaju i rakiju šljivovicu sa ovog podneblja. Isto tako, našim posetiocima smo dočarali i približili tradicionalni seoski ambijent našeg kraja, tako što smo montirali etno postavku “sedenće“. Utisak je da je Kalemegdan bio prepun inostranim turistima, prvenstveno nemačkim, kineskim i francuskim. Oni su bili impresionirani našim kačkavaljem i šušenicom. Što se tiče Beograđana, najveće interesovanje odnosilo se za smeštaj nekih avanturističkih grupa tokom letnjeg perioda u rajonu reke Jerme, Poganovskog manastira i Stare planine“ – istakao je Cvetkov.

Osim degustacije gastronomskih specijaliteta i pića i promocije turističkih manifestacija i destinacija, bogat programski sadržaj festivala upotpunili su interaktivne radionice i predstave za decu, bioskopi na otvorenom za sve generacije, koncerti, atrakcije, plesni performansi i sl. Po prvi put ove godine, deo programa bio je Festival domaćih zanatskih piva i Festival vina, gde su se predstavile neke od najboljih kraft pivara i vinarija u Srbiji.

 A. Todorov

Foto: Dejan Cvetkov

Tekst je deo projekta „Demokratsko društvo – informisan građanin“ koji se sufinansira sredstvima Opštine Dimitrovgrad u okviru medijskog konkursa za 2018. godinu.

Stavovi izneti u podržanom medijskom projektu nužno ne izražavaju stavove organa koji je dodelio sredstva.

 

Napisao/la

Aleksandar Todorov

Bez komentara

Ostavi komentar