Od 1. novembra prestalo je da radi 106 blagajna EPS-a za naplatu računa za struju, a do februara naredne godine računi će moći da se plate samo na blagajnama u Beogradu, Novom Sadu, Nišu, Kragujevcu i Kraljevu, gde je to prolongirano zato što se tamo ostvaruju najveći broj transakcija.
Kao razlog za tu odluku navedeno je unapređenje efikasnosti, digitalizacija usluga i optimizacija troškova, da je sve manje plaćanja na blagajnama i da 87% građana račune za električnu energiju plaća preko portala “Uvid u račun”, poslovnih banaka i Pošte Srbije, a svega 13% na blagajnama “Elektroprivrede Srbije”.
Jadranka Ristić, direktorka Direkcije za javno snabdevanje u Elektroprivredi Srbije, rekla je za RTS da potrošači preko apikacije i portala “Uvid u račun” od pre godinu dana mogu brzo i lako da preuzumu i plate svoj račun za potrošenu električnu energiju.
“Trenutno je registovano 640.000 potrošača. Novina za već postojeće i buduće korisnike aplikacije “Uvid u račun” je da će narednih godinu dana, do 31. oktobra 2025. godine, na svaki račun koji plate ostvariti popust od 30 dinara. Dodatni popust od 50 dinara dobijaju svi koji se odluče da im račun stiže u elektronskom obliku, na mejl adresu” – rekla je Ristićeva.
Ona je dodala i da su svi zaposleni koji su dosad radili na blagajnama obučeni i raspoređeni na druge poslove u vezi sa unapređenjem odnosa sa kupcima.
Građani će u poslovnicama EPS-a, kao i do sada, moći da dobiju sve informacije o ugovorima i računima, kao i da podnesu reklamacije.
Lj. F.
Foto: Stefan Pavić