Novinar Nenad Živković: Medijska scena “razvaljena”, a tržište siromašno

Novinar i aktivista Nenad Živković, urednik portala pančevo.city, izjavio je u Novom danu da je ključno pitanje budućnosti medija u Srbiji kako bolje povezati građane i medije.

“U Srbiji treba da se pravi sve iz početka – sindikati, partije, lobi grupe, strukovna udruženja, mediji, studentske organizacije. Potrebno je praviti novu, drugačiju medijsku scenu. Stanje u medijima se kvari iz dana u dan”, ocenio je Živković.

Pitanje je, dodaje Živković, sa kim praviti nove medije od nule u situaciji u kojoj je “medijska scena razvaljena, a medijsko tržište više nego siromašno”.

“Mora se početi sa budućim generacijama studenata i mladih ljudi zainteresovanih za novinarstvo kako bi u doglednoj budućnosti medijska slika bila radikalno drugačija”, smatra on.

Živković ima utisak da više nema novinarstva.

“S jedne strane smo žrtve propagande, a s druge medijskih sadržaja koji su nezanimljivi, bledi, bez ukusa, boje i mirisa. Dakle, ili je to estrada ili informacije koje ne dotiču nikoga”, kaže on.

Prema njegovom mišljenju, novinari su izloženi “neverovatnom pritisku autocenzure” zbog čega se i stvaraju “medijski sadržaji u kojima zapravo nema sadržaja”.

“Javnost nedovoljno kritički promišlja medijske sadržaje koji do nje stižu, olako prihvata šta joj se servira. Onda lako postajemo žrtve medijskih manipulacija”, zaključio je Živković i dodao da građanin koji hoće da bude informisan mora da počne da razmišlja.

Izvor i foto: N1

Napisao/la
Bez komentara

Ostavi komentar