Od 1. novembra postepeno se zatvaraju blagajne u poslovnicama “Elektroprivrede Srbije”

Zbog unapređenja efikasnosti, digitalizacije usluga i optimizacije troškova, od 1. novembra sukcesivno će doći do prestanka blagajničkog rada u poslovnicama EPS-a, saopštili su iz ovog javnog preduzeća.

Kao razloge za tu odluku navode da je sve manje plaćanja na blagajnama, da 87% građana račune za električnu energiju plaća preko portala “Uvid u račun”, poslovnih banaka i Pošte Srbije, a svega 13% na blagajnama “Elektroprivrede Srbije”.

Građani će u poslovnicama EPS-a, kao i do sada, moći da dobiju sve informacije o ugovorima i računima, kao i da podnesu reklamacije.

“Istovremeno, u narednih godinu dana od 1. novembra do 30. oktobra 2025. korisnici koji budu plaćali račune preko portala i aplikacije “Uvid u račun” ostvariće popust od 30 dinara na narednom računu i na taj način neće imati trošak provizije” – saopštili su iz EPS-a.

Za građane koji žele da izmire račune na šalterima Poštanske štedionice u narednih 6 meseci omogućena je niža provizija u iznosu od 30 dinaraa, a EPS je ranije svima koji pređu na elektronski račun omogućio dodatni popust od 50 dinara na svakom narednom računu.

Inače, na portalu i aplikaciji građani mogu da preuzmu i plate račun, imaju pregled potrošnje i uplata u poslednje tri godine, kao i niz drugih korisnih informacija.

Lj. F.

Foto: EPS

Napisao/la
Bez komentara

Ostavi komentar