Zbog unapređenja efikasnosti, digitalizacije usluga i optimizacije troškova, od 1. novembra sukcesivno će doći do prestanka blagajničkog rada u poslovnicama EPS-a, saopštili su iz ovog javnog preduzeća.
Kao razloge za tu odluku navode da je sve manje plaćanja na blagajnama, da 87% građana račune za električnu energiju plaća preko portala “Uvid u račun”, poslovnih banaka i Pošte Srbije, a svega 13% na blagajnama “Elektroprivrede Srbije”.
Građani će u poslovnicama EPS-a, kao i do sada, moći da dobiju sve informacije o ugovorima i računima, kao i da podnesu reklamacije.
“Istovremeno, u narednih godinu dana od 1. novembra do 30. oktobra 2025. korisnici koji budu plaćali račune preko portala i aplikacije “Uvid u račun” ostvariće popust od 30 dinara na narednom računu i na taj način neće imati trošak provizije” – saopštili su iz EPS-a.
Za građane koji žele da izmire račune na šalterima Poštanske štedionice u narednih 6 meseci omogućena je niža provizija u iznosu od 30 dinaraa, a EPS je ranije svima koji pređu na elektronski račun omogućio dodatni popust od 50 dinara na svakom narednom računu.
Inače, na portalu i aplikaciji građani mogu da preuzmu i plate račun, imaju pregled potrošnje i uplata u poslednje tri godine, kao i niz drugih korisnih informacija.
Lj. F.
Foto: EPS